۱۳۸۸ آذر ۴, چهارشنبه

دانلود سخنان تصویری استاد رضا فاضلی با حجم کم _ دانلود فایل های تصویری استاد رضا فاضلی با حجم کم


1. حمله ی عرب ها

2.
هدف اسلام

3.
برنامه ی کامل رضا فاضلی 7 آوریل 2008

4.
امام حسین

5.
استاد رضا فاضلی1

6.
گفت و گوی رضا فاضلی با بهراد

7.
درد و دل استاد رضا فاضلی

8.
رضا فاضلی یادت گرامی( آنقدر خوب و عزیزی)

9.
استاد رضا فاضلی2

10.
استاد رضا فاضلی3

11.
محل تولد امام علی ( رضا فاضلی)

12.
خردگرایی(رضا فاضلی)

13.
پس از مرگ(رضا فاضلی)

14.
چه وقت امام زمان ظهور می کند؟(رضا فاضلی)

15.
امام علی چند فرزند داشته؟(رضا فاضلی)

16.
آیا در انتخابات شرکت کنیم؟ آیا تقلبی در انتخابات میشود؟(رضا فاضلی)

17. شرط بندی خدا با شیطان و داستان سجده نکردن شیطان به حضرت آدم (رضا فاضلی)

18. آسمان هفتم(تعداد طبقه های آسمان),معراج و معنی تفسیر کردن.(رضا فاضلی)

19. نیاز داشتن خدا به سجده کردن انسان و نماز خواندن انسان

20. چگونگی پیدایش خدا و روح توسط انسان

21.ماجرای نکیر و منکر در شب اول قبر , دوزخ و بشهت و جهنم

22.تناقض های بسیاری در قرآن

23.خدا شناسی و قدرت انسان

24.حمله ی عرب ها به ایران و احترام نگذاشتن به اعتقادات ایرانیان

25.خیام و شعر های ضد خداوند

26.داستان های شگفت انگیز و باورنکردنی اسلامی

27.ماجرای کشته شدن هابیل توسط قابیل , جزیه گرفتن عرب های حاکم بر ایران و کشتن ایرانیان

28. الله زیر زمینی (امام زمان) غیب شدن امام زمان

29.ماجرای پیغمبر شدن محمد و بت های مکه _ فرق بین آیات مکی و مدنی

30.انواع دزدی اسلامی _ ظهور امام زمان و ماجراهای پس از ظهور اینم یکی دیگر از داستان های باور نکردنی

31.نشانه های ظهور امام زمان 1 _ خروج سفیانی و نزدیک شدن به ظهور امام زمان

32.نشانه های ظهور امام زمان 2 _ طلوع خورشید از سمت مغرب

33.ظهور امام قائم(امام زمان) 3 _ بیرون آمدن امام زمان از مخفی گاهش در مدینه!!

34.پس از ظهور امام زمان 4 _ کارهایی که امام زمان بعد از ظهور انجام خواهد داد

35.پس از ظهور امام زمان 5 _ قاتلان وستمگران به خاندان علی در هر شبانه روز 1000 بار کشته میشوند

36.مرگ امام مهدی قائم 6 _ پایان سلطنت امام زمان _ تعداد سال های حکومت کردن امامان پس از ظهور

37. آیا خدایی هست؟ پاسخی از استاد رضا فاضلی به کسانی که به طور مکرر سوال میکنند.

38.آیا باید به اعتقادات مسلمانان احترام گذاشت؟ آیا اعراب مسلمان به ایرانیان احترام گذاشتند؟

39. در رابطه با خالد مشعل و ارتباط اش با ایران

40. سوره ی حج و خدای بسیار بسیار مهربان!!!

41. توهین مطهری کثیف و ایران ستیز به استاد شعر و ادب فردوسی بزرگ!!!(پاسخ استاد رضا فاضلی به مطهری)

منتظر فایل های تصویری دیگر باشید

ادامه دارد...



۴ نظر:

  1. درودبرخردگراي نازنين.خردگراجان ميخواستم درمورديه چيزي باشماحرف بزنم.امروزصبح توي سي باكس من سه تاكامنت بااسم شماديدم كه محتواي اون كامنت هااين هستن.كپي پستش ميكنم.
    سلام به همه دوستان.تشكر فراوان از اينكه راه استاد عزيزمان را ادامه ميدهيد.من نميدونم اينهاي كه اسم خودشونو ميزارن مسلمان تا هالا قرانو خوندن؟؟بخونن نه اينكه تفسير يك اخوند دزد رو بخونن.تفسير هرف خدا چه معني ميده؟؟يعني خدا نميتونست هرفشو يه جوري بگه كه اخوند دزد نياد تفسيرش كنه؟؟چهطور شد 1400 سال ژيش قران و اعراب احمق ميفهميدن بدون.
    مستانه عزيز درود.ميگي دنيارو خدا ساخته؟؟؟؟؟؟؟مگه خدا ازلي و ابدي نيست؟؟؟؟بس قبل اينكه دنيارو بسازه چيكار ميكرد؟؟؟؟؟چي شد يهو با اين فكر افتاد؟؟نگو از فكر ما انسانها خارجه.واسم دليل بير نه توجيه
    فهم شما مسلمانها فقط در اين حده كه فقط فوش بدين.اصلا به شما چه مربوط من ميخوام سهم خودم از خدا سوال ببورسم؟؟؟؟اگه ميتونه خودش جواب من بندشو بده نه توي بنده.
    خردگراجان ازاونجاكه هميشه شماوقتي كامنت ميذاريدآدرس وبلاگ خودتون روهم مي نويسيدامااين كسي كه اين سه تاكامنت روگذاشته بودآدرس وبلاگ روننوشته بودمن فكركردم كه شايداون شمانبودين.اگه اون شخص شمانبودين ازتون خواهش ميكنم درهمين جابه من اطلاع بديدچون بعضي ازبچه هاي اونجاسعي درتخريب من دارن اگراين شخص شمانبودين من شك ندارم كه يكي ازاونهاخواسته اين جوركامنت بذاره كه من به جاي شماكامنت گذاشتم ومن روجلوي بچه هاي ديگه اين جورجلوه بده كه به جاي ديگران كامنت ميذارم.خردگراجان ازتون خواهش ميكنم درهمين بخش نظرات جواب سوالات من روبديد.يادتون نره خيلي مهم.حتماجوابم روبديد.همین امروزلطفا

    پاسخحذف
  2. با درود
    بله من نبودم من همیشه آدرس وبلاگم رو میدم.
    شما هم به این چیز ها زیاد اهمییت نده کار خودتو انجام بده.
    بدرود و پاینده ایران زمین

    پاسخحذف
  3. خردگرا جان سلام.
    وبلاگ خیلی خوبی داری اما کمبود چند کتاب داره واقعا خودنمایی می کنه، کتاب هایی مثل:
    1-و انسان خدا را افرید- دکتر الف-ب
    2نقدبرهانهای وجود خدا- اردشیرپاینده
    3-پندارخدا- ریچارد داوکینز
    4-قران سروده ای به سبک پارسی-سیاوش اوستا
    5-ایا قران کلام افریدگار است-خاموش.

    راستی، اگر مقدور است بیشتر سعی کن تصویر اپ کتی تا فایلهای صوتی.

    پاسخحذف
  4. ُسلام
    وبلاگ خوبی داری
    از این که دراین راه کوشش می کنی خوشحالم
    یک سوال داشتم
    می شه اسم آهنگ متن ویدئوی " حمله عرب ها "رابه من بگویید یا لینک دانلود آنرا برای من بگذارید؟
    من منتظر پاسخ شما در همین قسمت هستم
    ممنون

    پاسخحذف

برای خواندن پیامهای جدید روی گزینه refresh کلیک کنید